Tennisepood

Broneeri treening

Kooli algus on õige hetk, et õpetada oma laps reketiga ümber käima. Tallink Tennisekeskus pakub laste tenniseriietele ja -jalatsitele allahindlust kuni 30 protsenti! Too oma laps tennist mängima ja avasta tema sisemine Wimbledon:).

Pakkumine kehtib 12. septembrist 6. oktoobrini.

Tennisepood müüb ühena vähestest Eestis spetsiaalset tennise ja sulgpalli profivarustust maailma juhtivatelt brändidelt. Uuendame kõiki kollektsioone regulaarselt. pöörates erilist tähelepanu stiili, kvaliteedi ja mugavuse suhtele.

Oled sa algaja või edasijõudnud mängija - meilt leiad tippklassi varustuse ja riietuse just sulle sobivas hinnaklassis. Meie meeskond koosneb pühendunud tenniseharrastajatest, kes aitavad sul teha parimad valikud, et saaksid oma mängu täiel rinnal nautida.

Reketi keelestamine hinnaga 12€.

Külasta meid: E-R 12:00-20:00, L-P 12:00-19:00

Tennisepoe pere

Võta meiega ühendust: telefon: 5332 9300; e-mail: tennis.shop@tallink.ee

Suure slämmi meistrite, sealhulgas Roger Federeri, poolt armastatud Wilson on vaieldamatult number üks tennisebränd maailmas, mis on näidanud juba aastakümneid jäägitut pühendumist professionaalsele spordile ja tervisele.

Ladinakeelsest väljendist Anima Sana In Corpore Sano tulenev ASICS tähendab tõlkes: ”terves kehas terve vaim,”  - filosoofia, mis on teinud temast ühe maailma populaarseima brändi spordiharrastajate hulgas.

Adidas on loodud sportlastele, kes annavad endast alati parima. Läbi innovaatiliste lahenduste toob see Saksa päritolu megabränd lettidele üha uusi tipptooteid, mis muudaksid meid aina kiiremaks, tugevamaks ja nutikamaks.

Lucky in Love on bränd kaasaegsele naisele. Julgete värvide, ainulaadsete mustrite ja hästiistuvate lõigete on see firma loonud traditsioonilisele tenniserõivastusele hoopis uutmoodi lähenemise.

1875, aastal Prantsusmaal Lyonis loodud Babolat on esimene reketispordile spetsialiseerunud firma maailmas. Tänini suurim natural gut keelte tootja pakub laia valikut tennise ja sulgpalli tooteid.

Nike loob tooteid tänapäeva sportlastele, lahendades paralleelselt ka järgmise põlvkonna probleeme. Ühendades kaks I-d, inspiratsiooni ja innovatsiooni, on Nike suutnud läbi aastakümnete kasvada maailma suurimaks spordibrändiks.

Kui kuulsalt Rootsi tennisistilt Robin Söderlingilt küsiti, mis on tema lemmiktennisepall, jäi ta vastuse võlgu ning otsustas seejärel valmistada oma lemmiku hoopis ise.