Rühmatreening

Broneeri treening

BODYPUMP™ - on muusika saatel toimuv lihasvastupidavustreening, kus kasutatakse kange ja kettaid. Kangi raskuseid saab valida vastavalt soovile ja treenituse astmele. BODYPUMP® treeningtunni jooksul tehakse levinumaid baasharjutusi nagu kükid, väljaastekükid, rinnalt surumine ja jõutõmme. Seeriate kaupa treenitakse läbi kõik suuremad lihasgrupid, tõstes samal ajal nende toonust ja vastupidavust ning kiirendades metabolismi. Treening sobib suurepäraselt nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Stretching - ehk venitustund on lihashoolduseks. Treening on rahulik ja sobib kõigile, kes soovivad arendada venivust ja lõdvestada pingesolevaid lihaseid.

KST - ehk Kõht-Selg-Tuhar on treening, kus keskendutakse kere-, jala- ja tuharalihaste tugevdamisele ning mis sobib nii treenimist alustavale kui ka kogenumale treenijale. Treenides keha suuremaid lihasrühmi, ei jäeta tähelepanuta ka väiksemaid lihasgruppe ning kere süvalihaseid. Antud treeningtunnis kasutatakse kõikvõimalikke erinevaid vahendeid ning igas treeningus pakub treener uusi ja vaheldusrikkaid harjutusi, pöörates tähelepanu harjutuste õigele sooritustehnikale.

Fitball - treening viiakse läbi suure palliga erinevaid harjutusi tehes. See arendab hästi kere välimisi ja süvalihaseid ning annab mõnusa füüsilise koormuse nii algajale kui ka edasijõudnud treenijale.

BODYBALANCE™ - on suurepärane kooslus joogast, tai chi ja Pilatese treeningust. See rahustab meeli ja arendab keskendumist. BODYBALANCE® tugevdab kõhu- ja seljalihaseid, muudab kogu keha sitkemaks ja painduvamaks, parandab liikuvust ja tasakaalu, vähendab stressi ja pingeid ning parandab rühti. Nagu kõikides LesMills´i süsteemi programmides, vahetuvad harjutused ja muusika iga kolme kuu tagant.

Ringtreening - Ringtreening on intensiivne ja tõhus treening nii algajale kui ka edasijõudnud harrastajale, mis toimub kas jõusaalis või rühamtreeningute saalis. Erinevaid harjutusi tehakse ringis, liikudes ühest harjutusest teise. Harjutuste sooritamisel saab igaüks valida endale sobivate raskustega vahendid ning teha harjutusi omas tempos. Enne trenni algust on soovitav teha eelnev soojendus meelepärasel kardioaparaadil. Ringtreening on suurepärane vaheldus klassikalisele jõusaali- või rühmatreeningule!

BODYATTACK™ - on spordist inspireeritud aeroobne treening, mis paneb proovile jõu ja vastupidavuse. See on väga intensiivne intervalltreening, kus liikumist kombineeritakse jõu- ja tasakaaluharjutustega. Motiveerivad liigutused ja muusika innustavad iga osalejat treeningu algusest lõpuni.

BodyART - on funktsionaalne keha ja meele treening, kus harjutused on mõjutatud joogast, füsioteraapiast, erinevatest idamaistest võitluskunstidest ja tavapärastest jõuharjutustest. BodyART aitab samaaegselt suurendada nii lihaste jõudu ja vastupidavust kui ka vabastada oma meeli ja sisemist jõudu. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat ega sooritata sammukombinatsioone. Selles treeningus on inimene kui funktsionaalne üksus, kus samaaegselt kogu keha treenivad harjutused on kombineeritud klassikaliste hingamistehnikatega ühtseks tervikuks. BodyART baseerub Yin ja Yang ehk vastandite printsiipidel, mis treeningus väljenduvad sisse- ja väljahingamisena, pingutuse ja lõdvestusena. Treening toimub paljajalu või sokkides.

Abs 30 - on 30 minutit kestev kerelihaste treening. Sobib kõikidele treenijatele.

BODYCOMBAT™ - on aeroobne treeningtund, milles lühikeste liikumiskombinatsioonide abil arendatakse tõhusalt üldist füüsilist vormi ja vastupidavust. Treening keskendub erinevate käe- ja jalalöökide harjutamisele ilma keerulise koreograafiata, sisaldades elemente ja kombinatsioone erinevatest võitluskunstide nagu Tai poks, kung fu, karate, kickbox jt. Treeningu lõpus treenitakse kõhu- ja käelihaseid. Tegemist on tõhusalt kaloreid põletava tunniga, mis teenib mitmekülgselt nii ala- kui ka ülakeha lihaseid ning arendab reaktsiooni kiirust ja koordinatsiooni.

Bikini body - tunnis treenitakse jõusaalis nii üla- kui ka alakeha lihaseid, et saavutada ideaalne liivakellakuju. Treening algab soojendusega, edasi tehakse omas tempos lihastreening ja lõpetuseks kerged venitused treenitud lihastele.

ButtLift - on tuharatele ja reie tagumistele lihastele keskendunud treening, mille eesmärgiks on treenida jalgu ja trimmida tuharalihaseid.

Pilates - on süsteemne treening, mis on nime saanud oma looja, Joseph H. Pilatese järgi. Pilatese süsteemi põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine, lülisamba stabiliseerimine ning füüsilise ja vaimse tasakaalu saavutamine. Pilatese treening esitab kehale uue ja põneva väljakutse ning sillutab teed maksimaalsele tulemuslikkusele.

Zumba® - on tund, milles kasutatakse erinevatest latiino tantsudest inspireeritud liikumisi. Siin on osavalt kombineeritud kardio- ja lihasvastupidavustreening nii, et aeg möödub muusikat, tantsusamme ja liikumist nautides ja ei saa arugi, et tegelikult tehakse kõvasti trenni. Ühe treeningu jooksul võib põletada kuni 700 kcal. Zumba on lihtne ja selleks ei ole vaja erilist tantsuoskust. Zumba sobib igas vanuses ja igas kaalus naistele ning meesele.

BodyToning - BodyToning on treeningtund, kus lihaste treenimiseks kasutatakse erinevaid funktsionaalseid harjutusi ja lisavahendeid. Tund sobib kõigile treenijatele, kes soovivad oma keha igakülgselt arendada ja füüsilist vormi parandada.

StepIntervall - on stepipingil ilma kombinatsioonideta läbiviidav treening, mis koormab rohkem alakeha ja treenib vastupidavust, põletades samal ajal suure hulga kaloreid. Sobilik treening kõigile!

Bosu - on rühmatreening spetsiaalse vahendiga, mis meenutab poolikut täispuhutud palli. Treeningus tehakse astumis-, jooksu- ja hüplemisharjutusi Bosule vaheldumisi tasakaaluharjutuste ja lihasharjutustega. Siin saate koormata kõiki suuremaid lihasegruppe, erilise koormuse saavad kerelihased.

BodyVive - on kogu kehale mõeldud treening, mis arendab aeroobset võimekust, jõudu ja kerelihaste arendamist. Treeningus tehakse lihtsaid sammukombinatsioone, kasutatakse kummituube ja vahel ka väikeseid palle.

BodyJam - on LesMillsi loodud tantsuline treening, mida harjutatakse 3 kuud. Treeningus õpitakse konkreetselt ära 2 erinevat koreograafiat. Stiilid on erinevad ja muusika on kaasaegne. See treening sobib nii algajale tantsuhuvilisele, kui ka „vanale kalale“.
Stretching – on pikk venitustund, kus hoitakse ühte asendit 2-3 minutit ja lõdvestutakse venituse käigus.

Yogalates - õpetab 75 minuti jooksul valitsema keha, emotsioone ja hingamist ning tugevdab läbi selle immuunsüsteemi. Treeningus seotkse Hatha jooga ja Pilatese metoodikat – saavutatakse keha tugevus ja paindlikkus. Yogalatese harjutusi sooritatakse kas dünaamiliselt või staatiliselt, liikudes lihtsamast harjutusest keerulisemale. Asendid jagunevad lülisammast korrastavateks, tasakaalu ja keskendumisvõimet arendavateks ning lõdvestavateks. Jooga õpetab õigesti hingama ja lõdvestuma, valmistab ette meditatsiooniks, andes meelerahu.

DanceFit - on tantsuline tund, kus treeneri juhendamisel harjutatakse erinevate stiilide tantsusamme, saades treeningu lõpuks kokku lühikese tantsu. Treening on emotsionaalne ja ei vaja eelnevat tantsukogemust. Tund lõpeb venitustega.

Jõusaali ABC - on mõeldud neile, kes külastavad jõusaali esimest korda. Valvetreener aitab vastavalt soovile harjutuste soovitamisega ja tutvustab ka masinaid. See ei ole personaalne treening, vaid sissejuhatus jõusaali, kus saate läbi proovida erinevaid masinaid ja õppida neid enda järgi seadistama. Lisaks saab siin paluda treeneril aidata oma tehnikat üle vaadata ja vajadusel parandada. Registreeruge ja küsige abi!

Oleme avatud:
E-R 7-23
L-P 9-21

Hind Periood
Täispakett 39 € kuu
Päevapakett (E-R 7 - 15, L-P) 25 € kuu
30 päeva kaart 55 € 30 päeva
Ühekordne külastus 8 € kord
Paketiväline külastus 3.50 € kord
Esimene proovitreening 3 € kord
Aastane täispakett 300 € aasta

Club One soodustus 10% kehtib täispaketile kaardi esitamisel ja kohapeal makstes.
Aastasele täispaketile soodustused ei laiene!

Tutvu kliendilepingu tingimustega.

Liitu uudiskirjaga ja kuule esimesena headest pakkumistest!

Tutvu meie treeneritega

Anu Ruutu

rühmatreeningud, jõusaal, personaaltreeningud, peatreener (EST/RUS/ENG)

anu.ruutu@tallink.ee

Ivar Mikk

personaaltreeningud, jõusaal, rühmatreeningud (EST/ENG)

ivar.mikk@tallink.ee

Tuuli Jürgens

rühmatreeningud, personaaltreeningud (EST/ENG)

fitness@tallink.ee

Roman Lõžin

personaaltreeningud, rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)
fitness@tallink.ee

Riina Suhotskaja

rühmatreeningud (EST/ENG/RUS)

fitness@tallink.ee

Olga Kim

rühmatreeningud (EST/RUS)
fitness@tallink.ee

Tarmo Rattassep

rühmatreeningud (EST/ENG)

fitness@tallink.ee

Meeli Kask

rühmatreeningud (EST/ENG)

fitness@tallink.ee

Enely Jääger

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Signe Kampus

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Svetlana Artjušenko

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Kethlin Kõrver

rühmatreeningud (EST/ENG)

fitness@tallink.ee

Tatjana Johanson

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Dagmar Neem-Hannes

rühmatreeningud (EST/ENG)

fitness@tallink.ee

Filipp Provorkov

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Merrit Helistve

rühmatreeningud (EST/ENG)

fitness@tallink.ee

Maris Benita

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Peeter Karask

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Eveli Nikolajevski

rühmatreeningud (EST/RUS/ENG)

fitness@tallink.ee

Matti Berg

rühmatreeningud (EST/ENG)

matti.berg@tallink.ee

 

+372 611 8384

Egle Nabi

vanemapuhkusel

Meie toetajad